"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Шұбар ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Основная средняя школа села Шубар отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Шұбар негізгі орта мектебі МКМ 2022/2023 оқу жылындағы ОТЖ жылдық талдауы

13.09.2023

Ақпараттық анықтама

Атауы: Шұбар Негізгі Орта Мектебі

Нақты мекенжайы: Шұбар ауылы, Тәуелсіздік  көшесі 4а

Телефондар: 8 71651 2030

E-mail: celoshubar@mail.ru  

Лицензия: № KZ 62LAA00022074

Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік: 030440004745

 

Мектепте 1-9 сынып оқушылары оқытылады. Оқыту тілі – орыс тілі.

Мектеп мына режимде жұмыс істеді:

  • мектепалды даярлық, 1–4 және 5–7 жалпы білім беретін сыныптар – 5- күндік жұмыс аптасы;

5–7 гимназиялық, 8–9 сыныптар – 5 күндік жұмыс аптасы.

Сабақтың басталуы:

  • 1 ауысым – 08:00 бастап;
  • 2 ауысым – 14:00 бастап.

Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.

Күндізгі және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен анықталады.

Оқу жылының ұзақтығы мектепалды сыныптарда – 34 апта,

1 сыныпта – 34 апта, 1-сынып – 35 апта, 2–11- сыныптарда – 36 апта.

 

Оқушылар контингенті

2022/2023 оқу жылының басында мектепте 158 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында оқушылар саны – 154 оның ішінде

  • 1–4 сыныптар – 81 оқушылары;
  • 5–9 сыныптар – 73 оқушылары;
  • 2  үйде оқитын оқушы;

 

2022/2023 оқу жылында сынып жиынтықтарының саны –154.

Сыныптардың орташа толымдылығы:

  1. оқушы бойынша 1–4 сынып;

78 оқушы бойынша 5–9 сынып;

 

 

3 жылдағы оқушылар контингентінің динамикасы

(мектепалды даярлық сыныптарын есепке алмағанда)

Оқу жылы

2020/2021

оқу жылы

2021/2022

оқу жылы

2022/2023

оқу жылы

Оқушылар контингенті

150

 

159

 

 

 

Жыл сайын оқушылар саны артып келеді.

3 жыл ішінде білім алушылар контингентінің динамикасы

Оқыту кезеңдері

2020/2021

оқу жылы

2021/2022

оқу жылы

2022/2023

оқу жылы

саны

орташа толымдылық

саны

орташа толымдылық

саны

орташа толымдылық

оқу-р

сынып

оқу-р

сынып

оқу-р

сынып

Мектеп алды

18

Даярлық сынып

   

Даярлық сынып

 

9

Даярлық сынып

 

Бастауыш мектеп

81

1 – 4 сынып

   

1 – 4 сынып

 

81

1 – 4 сынып

 

Негізгі мектеп

45

5 – 7 сынып

   

5 – 7 сынып

 

55

5 – 7 сынып

 

Орта мектеп

24

8 – 9 сынып

   

8 – 9 сынып

 

23

8 – 9 сынып

 

Мектеп бойынша барлығы

168

         

168

   

 

Мектептің материалдық-техникалық базасы

  • оқу кабинеттері – 9
  • лингафондық-мультимедиялық кабинет – жоқ
  • БӘжТД кабинеті – жоқ
  • медициналық кабинет – жоқ
  • емдеу кабинеті – жоқ
  • асхана – жоқ
  • кітапхана – 1
  • спорт залы – жоқ
  • спорт алаңы – жоқ

 

Мектептің педагогикалық ұжымының кадрлық құрамы

Мектеп әкімшілігі жұмысының негізгі бағыттарының бірі кадрлар құрамын нығайту жөніндегі қызмет болып табылады. ҚР «Білім туралы» Заңына және мектеп Жарғысына сәйкес педагогикалық ұжымды білім беру ұйымының басшысы қалыптастырады, қызметкерлерді қабылдау еңбек шарты негізінде жүзеге асырылады. Еңбек кодексіне сәйкес жұмысқа қабылданған барлық мұғалімдермен еңбек шарттары жасалды.

Мектептің педагогикалық кадрларының сандық құрамы қажеттілікке байланысты анықталады.

Педагогикалық кадрларды талдау

Мектеп педагогтарының саны – 32 адам, оның ішінде 28 адам жоғары педагогикалық білімі бар, орта арнайы педагогикалық білімі бар –4 адам.

 

Педагогтердің біліктілігі:

«Педагог-шебер» біліктілік санаты

«Педагог-зерттеуші» біліктілік санаты

«Педагог-сарапшы» біліктілік санаты

«Педагог-модератор» біліктілік санаты

«Педагог» біліктілік санаты

Санатсыз

 

1

3

7

7

11

 

 

Педагогикалық еңбек өтілі

3 жылға дейін

3 жастан 15 жасқа дейін

16 жастан 25 жасқа дейін

25 жастан жоғары

 

2

13

5

8

 

Мұғалімдердің жас құрамы

30 жылға дейін

30 жастан 50 жасқа дейін

50 жылдан астам

Педагогикалық ұжымның орташа жасы

 

10

16

6

45

 

Жас және жаңадан келген педагогтарға әдістемелік көмек ұйымдастыру үшін жас педагог мектебі құрылды, директордың бұйрығымен тәлімгерлер тағайындалды.

Педагогикалық тәжірибені жалпылау, тарату және тереңдету үшін озық тәжірибе мектебі құрылды, онда мұғалімдер өз жетістіктерімен, тәжірибелерімен бөліседі.

 

Мұғалімдердің курстық қайта даярлаудан өтуі

Оқу жылы

Курстық қайта даярлауға жататын педагог қызметкерлердің жалпы саны (адам)

Біліктілікті арттыру курсынан өтті

Қайта даярлау курсынан өткен мұғалімдер үлесі

2020/2021

9

4

3

2021/2022

6

5

5

2022/2023

8

4

4

 

Педагог кадрларды қайта даярлау курсынан өткен кезде педагогтарды аттестациядан өту мерзімдері, сондай-ақ олардың жұмысының тиімділігі ескеріледі. Білім сапасы төмен мұғалімдерге курстық жұмыс арқылы жоспардан тыс біліктілігін арттыру ұсынылады.

 

2022/2023 оқу жылында

мұғалімдердің конкурс, олимпиада, іс-шараларға

қатысуын қадағалау

 

Конкурс атауы

Педагогтың аты-жөні

Конкурс/олимпиада деңгейі

аудандық

қалалық

   

1

Абай оқулары

Салтанат Кибаевна

1

 

 

 

2

Пушкинские чтения

Кенесова Анель

1

 

 

 

3

Пәндік олимпиада. География  

Кабзулданова Жулдыз Жулдыз

1

1 қатысқаны үшін

 

 

4

Пәндік олимпиада. Қазақ тілі

Торсанова Кызгалдак

2

 

 

 

5

Пәндік олимпиада. Математика

Сарсенова Маншук

1

 

 

 

6

Пәндік олимпиада

Қазақ тілі

Кадырова Асель

1

 

 

 

7

Пәндік олимпиада

Ағылшын тілі

Амирова Айжан

1

 

 

 

8

Пәндік олимпиада

Бастауыш. Дүниетану

Нұрсұлтан Қымбат

1

 

 

 

 

2022/2023 оқу жылында

үлгерім мен білім сапасының нәтижелері

 

 

Барлығы:

  • үздік оқушылар – __ оқушы;
  • екпінділер – __ оқушы;
  • үлгерушілер – __ оқушы;
  • үлгермеушілер – __ оқушы;
  • сапасы – __ %;
  • үлгерушілер – __ %.

 

2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша білім алушылардың білім, білік және дағды сапасының жай-күйі

 

Cынып

Оқушы саны

Оқу озаты

Екпінділер

Үлгермеушілер 

Сапа %

Үлгерім %

1

2-ші «А»

15

5

7

3

80%

100%

 

2 – ші «Б»

10

4

2

4

60%

100%

2

3-ші «А»

5

2

2

1

80%

100%

 

3 – ші

«Б»

12

 

6

6

50%

100%

3

4-ші «А»

14

1

9

4

71%

100%

 

4 – ші «Б»

7

1

2

4

49%

100%

4

5-ші «А»

15

2

10

3

80%

100%

 

5 – ші «Б»

3

1

1

1

67%

100%

5

6-шы «А»

11

 

7

4

64%

100%

 

6 – шы «Б»

5

1

4

-

100%

100%

6

7-ші «А»

14

2

6

5

62%

100%

 

7 – ші «Б»

5

-

3

2

60%

100%

7

8-ші «А»

10

1

4

5

50%

100%

 

8 – ші «Б»

3

-

2

1

67%

100%

8

9-шы «А»

8

-

5

3

63%

100%

 

9 – шы «Б»

1

-

-

1

0%

100%

БАРЛЫҒЫ МЕКТЕП БОЙЫНША ЖИЫНЫ 2–9 СЫНЫП

138

20%

70%

47%

60

100

 

3 жылдағы оқу сатылары бойынша білім сапасының көрсеткіштері

Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

Оқу-р саны

Сапа %

Оқу-р саны

Сапа %

Оқу-р саны

Сапа %

Оқу-р саны

Сапа %

2–4 сынып

64

78%

61

70%

64

64%

төмен

 14

5–9 сынып

72

56%

79

56%

75

65%

Жоғары

9

 

Оқу жылының қорытындысы бойынша сапаны талдау

 

 

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

 

 

 

 

Оқушы саны

64

61

64

өзгерніссіз

Оқу озаты саны

9

6

9

 

Екпінді саны

41

34

31

төмен

Сапа %

78%

67%

63%

 

5–9 сынып

Оқушы саны

72

82

77

 

Оқу озаты саны

4

3

4

 

Екпінді саны

36

36

39

Жоғары

Сапа %

56%

48%

56%

 

2–9 сынып

Оқушы саны

136

143

141

 

Оқу озаты саны

13

9

13

 

Екпінді саны

77

70

70

 

Сапа %

66%

56%

59%

 

           

Қорытынды___________________________________________

Ұсыныстар ___________________________________________

 

 

2022 – 2023 оЖалпы пәндер бойынша білім сапасы

 

Пән

Сынып

Қазақ тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

Барлығы/

итого

Оқушы саны

15

6

14

15

11

14

10

9

93

«5»

6

3

4

15

4

5

5

8

50

«4»

6

1

7

0

7

7

5

0

33

«3»

3

1

3

0

0

2

0

0

9

«2»

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Сапа %

80%

67%

79%

100%

100%

86%

100%

100%

89%

Үлгерім %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Орыс тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

Барлығы/

итого

Оқушы саны

10

12

7

3

5

5

3

1

46

«5»

5

5

1

1

1

0

0

0

13

«4»

2

3

3

1

4

3

3

1

20

«3»

3

4

3

1

0

2

0

0

13

«2»

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Сапа %

100%

67%

57%

67%

100%

60%

100%

100%

72

Үлгерім %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

 

Әдебиет

2

3

4

5

6

7

8

9

Барлығы/

итого

Оқушы саны

15

6

14

15

11

14

10

8

93

«5»

7

4

4

15

4

5

8

8

55

«4»

8

0

7

0

6

6

2

0

29

«3»

0

1

3

0

1

3

0

0

8

«2»

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Сапа %

100%

67%

79%

100%

91%

79%

100%

100%

90%

Үлгерім %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Математика

2

3

4

5

6

7

8

9

Барлығы/

итого

Оқушы саны

25

18

21

18

16

 

 

 

98

«5»

13

4

6

4

2

 

 

 

29

«4»

8

8

10

10

10

 

 

 

46

«3»

4

5

5

4

4

 

 

 

22

«2»

0

0

0

0

0

 

 

 

0

Сапа %

84%

67%

76%

78%

75%

 

 

 

77%

Үлгерім %

100%

100%

100%

100%

100%

 

 

 

100%

Ағылшын тілі

2

3

4

5

6

7

8

9

Барлығы/

итого

Оқушы саны

25

18

21

18

16

19

13

9

139

«5»

15

5

3

6

2

4

2

3

40

«4»

7

8

12

9

11

7

7

3

64

«3»

3

4

6

3

3

8

4

3

34

«2»

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Сапа %

88%

72%

71%

83%

81%

58%

69%

67%

75%

Үлгерім %

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

 

 

3 жылда пәндер бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау (%)

Орыс тілі бойынша 3 жыл бойына сапа талдауы

 

Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

77%

63%

74%

3 % төмен

5–9 сынып

93%

97%

85%

8 % төмен

Жиыны

85%

80%

79,5%

1 % төмен

 

Қазақ тілі бойынша 3 жыл бойына сапа талдауы

Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

88%

94%

75,3%

13 % төмен

5–9 сынып

93%

95%

97,2%

4% жоғары

Жиыны

90,5%

94,5%

86%

4 % төмен

 

Математика бойынша 3 жыл бойына сапа талдауы

Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

71%

78,6%

75,6%

4% жоғары 

5–9 сынып

66,4%

76,2%

74,4%

8 % жоғары

Жиыны

68%

77%

75%

7% жоғары

 

Ағылшын тілі бойынша 3 жыл бойына сапа талдауы

Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

2–4 сынып

89%

80,3%

77%

12% төмен

5–9 сынып

72,6%

61,6%

71,6%

1 % төмен

Жиыны

80,5%

70%

74%

6 % төмен

 

 

Қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндер рейтингі

Пән

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Үлгерімі

Білім сапасы

Үлгерімі

Білім сапасы

Үлгерімі

Білім сапасы

Орыс тілі

100%

100%

100%

81%

100%

100%

Орыс  әдебиеті

100%

100%

100%

81%

100%

100%

Қазақ тілі

100%

100%

100%

81%

100%

100%

Қазақ әдебиеті

100%

100%

100%

87,5%

100%

100%

Математика

100%

85%

100%

81%

100%

88%

Қазақстан тарихы

100%

100%

100%

81%

100%

88%

Таңдау пәні

           

География

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Биология

100%

100%

100%

75%

100%

77%

Ағылшын тілі

100%

71%

100%

62,5%

100%

66%

Физика

100%

85%

100%

81%

100%

88%

Дүниежүзі тарихы

100%

100%

100%

87,5%

100%

88%

Басқа пәндер

           

Қорытынды___________________________________________

Ұсыныстар ___________________________________________

 

Қорытынды аттестаттауды талдау

Оқу жылы

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

Түлектер

7

16

9

 

Білім сапасы %

71%

18%

44%

27% төмен

Үздік аттестат

-

-

-

-

 

 

 

Оқушылардың БІД деңгейін бақылау

Мақсаты:

  • оқушылардың БІД деңгейін бақылау, білім сапасын арттыру бойынша мұғалімдердің жұмысы;
  • білім сапасын арттыруға теріс әсер ететін факторларды анықтау.

Білім сапасын бақылау және мониторинг бағыттар бойынша жүргізілді:

  • әкімшілік;
  • аралық;
  • жыл қорытындысы;
  • бақылау, практикалық, зертханалық жұмыстар кестесін орындау;
  • қорытынды аттестаттау.

Бақылаудың әр түрінің қорытындысы бойынша анықтамалар дайындалып, жұмыс кеңестері мен педагогикалық кеңестер өткізілді.

Қорытынды. Негізінен 2022/2023 оқу жылына қойылған міндеттер орындалды. Оқу үлгерімі – 100 %, сапасы 64 % (өткен оқу жылымен салыстырғанда оң немесе теріс динамика).

Ұсыныстар:

  • мұғалімдер үлгерімі төмен және оқуға ынтасы төмен оқушылармен жеке жұмыс нысандарын жетілдіру;
  • оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмысты күшейту;
  • ӘБ жұмыс жоспарына пәндер бойынша білім сапасының мониторингі бойынша сұрақтар енгізу.

 

 

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мақсаты:

  • білімдегі олқылықтарды жою бойынша жеке жұмысты бақылау;
  • үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты консультациялар, оқытушылардың жұмысы, олардың қатысуы бойынша тексеру;
  • бір жыл ішінде үлгермеген оқушыларды анықтау, үлгермеу себебін талдау.

Үлгерімі төмен оқушылар кіріс бақылау (мектеп курсына бақылау бөлімдері) жүргізілгеннен кейін анықталады, кеңестер мен педагогикалық кеңестерде: сабақтардағы жеке жұмыс арқылы олқылықтарды жою, білім алушылардың ата-аналарымен байланыс туралы, танымдық қызметке деген ынтаны арттыру туралы мәселелер талқыланады.

Үлгермеу себептері: интеллекттің әлсіз дамуы, есте сақтау қабілетінің нашарлығы, баланың психикалық және эмоционалдық даму ерекшеліктері, танымдық қызығушылықтардың болмауы және оқуға деген ынтаның төмендігі, білімдегі олқылықтар, оқу жұмысының дағдылары дамымаған, мектептен тыс ортаның (отбасы, құрдастар) теріс әсері.

Пән мұғалімдері сабақтарда оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыра отырып, үлгерімі төмен білім алушылармен жеке жоспар бойынша жұмыс істейді.

Қорытынды. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі, үлгерімсіздіктің алдын алу үшін мұғалімдер жұмыс істейді, оның себебін анықтайды және білім алушыларға келеңсіздіктерді жоюға көмектеседі.

Ұсыныстар: үлгерімі төмен оқушыларға мінездеме жасау, себептерін анықтау, осы оқушылар үшін жетістікке жету жолдарын анықтау, оқушы, мұғалім, ата-аналармен байланыста жұмыс істеу қажет.

 

Ата-аналармен жұмысты талдау

Мектепте ата-аналармен жұмыстың негізгі формалары ата-аналар жиналысы (сыныптық және жалпы мектеп бойынша); сынып жетекшілерінің ата-аналарымен және мектеп әкімшілігімен жеке әңгімелесу. Өткен оқу жылында төрт ата-аналар жиналысы өткізілді: қыркүйек – ұйымдастырушылық, желтоқсан – бірінші жартыжылдықтың қорытындысы, ақпан – қорытынды аттестаттау ерекшеліктері, мамыр – оқу жылының аяқталу қорытындысы (ақпан, сәуір – жалпы мектеп бойынша бітіруші сыныптардың ата-аналары үшін).

9 және 11 сынып оқушыларының ата-аналар жиналысы маңызды және қажетті болып табылады, онда мектеп әкімшілігі ата-аналарға балаларын одан әрі білім алу жолына бағыттайды. Сонымен қатар, ата-аналар 2023 жылы ҰБТ өткізу тәртібімен таныстырылды, оларға негізгі және жалпы орта білім туралы аттестат алу талаптары түсіндірілді.

Ата-аналар жиналысы сынып жетекшісінің оқушылардың ата-аналарымен жақсы жұмыс жасағанын көрсетті. Мектепте үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен және бағдарламаны орындай алмай жүрген оқушылардың ата-аналарымен тұрақты жұмыс жүргізілуде. Бұл жұмыс сынып жетекшілерімен және мектеп әкімшілігімен әңгімелесу түрінде де жүргізіледі.

 

2023/2024 оқу жылындағы міндеттер

Мектептің педагогикалық ұжымының нақты мүмкіндіктерін ескере отырып, проблемаларды педагогикалық талдау негізінде мектептің педагогикалық ұжымы жаңа оқу жылына арналған міндеттер айқындалды, олар:

  • инновациялық технологияларды дамыту мен игеру, мектепті дамыту бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды (ұйымдастырушылық, кадрлық, материалдық-техникалық, уәждемелік, нормативтік) жасауды жалғастыру;
  • әр оқушының табысты оқуы үшін қолайлы жағдай жасау жұмысын жақсарту;
  • барлық пәндер бойынша білім деңгейін және 100% үлгерімді сақтау;
  • білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру;
  • сапалы мектептегі білім мазмұны бойынша жұмысты жалғастыру;
  • мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін арттыру;
  • сабақта жаңа білімді меңгеру бойынша жұмыс жасау кезінде оқушылардың құзыреттілік және жүйелік-белсенділік тәсілдерін жүзеге асыру;
  • оқу технологияларын белсенді енгізу және сабақ уақытында және сабақтан кейін әртүрлі жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру арқылы ынталы балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру.

 

Просмотров: 15562


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст